Miten otan yhteyttä Ylläpitoon?

Ongelmia? Palautetta? Ehdotuksia? Kysymyksiä foorumista? **Osion avoin käyttö suljettu toistaiseksi spämmin vuoksi. Osiota pystyy edelleen lukemaan kirjautumatta**
Vastaa Viestiin
Viesti
Julkaisija
suometarPulassa

Miten otan yhteyttä Ylläpitoon?

#1 Viesti Kirjoittaja suometarPulassa » 18.09.11 14:33

Milläs otan, kun ei etusivulta löydy minkäänlaista linkkimahdollisuutta?
Olen yrittänyt rekistöröityä, muttei käyttäjätunnuksiani ole aktivoitu. UKK neuvoo ottamaan yhteyttä ylläpitoon. En pysty siihen tämän keskustelufoorumi-sivuston kautta. :?
Voi olla, että mä olen jo onnistunut rekistöröitymään, mutta salasanani olen unohtanut ja säponi on muuttunut. Ylläpidolta haluaisin kysyä asiasta, mutta ....

Talvikki
Moderaattori
Viestit: 4468
Liittynyt: 16.05.06 12:43
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten otan yhteyttä Ylläpitoon?

#2 Viesti Kirjoittaja Talvikki » 18.09.11 14:54

Yhteyssähköposti löytyy ainakin varsinaisen sivuston "Tietoja AustenAIOsta" sivulta kohdasta Palaute: http://www.austenaio.net/tietojaaustenaiosta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Me emme aktivoi kenenkään tunnuksia koska aktivointi on täällä rekkautujan omassa hallinnassa. Eli kun rekisteröityy, pitäisi rekisteröinnin jälkeen näyttöön pölähtää tällainen viesti:
Käyttäjätunnuksesi on luotu, mutta vaativat vielä aktivoinnin. Aktivointiviesti on lähetetty antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ole hyvä ja tarkista sähköpostisi vahvistaaksesi käyttäjätunnuksesi.
Ja sähköpostissa odottaa sitten tällainen viesti kera linkin.
Käyttäjätunnuksesi on tällä hetkellä suljettu. Et voi käyttää sitä ennen
kuin aktivoit sen vierailemalla alapuolella olevassa linkissä:
Testasin tämän äsken itse ja toimii mainiosti. Sinun rekkautumisesi on tosiaan jäänyt jostain syystä jumiin. Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut ja salasanakin unohtunut niin kannattaa ehkä tehdä niin että poistan rekkautumisesi kokonaan niin voit sitten tehdä kaiken alusta alkaen uudella sähköpostilla?
Tai jos haluat, voi ilmoittaa uuden meilisi tuohon sähköpostiimme ja me sitten muokataan tietojasi niin pääset foorumille tuolla "vanhalla" rekkautumisella.
Ilmoittele miten tehdään O:)
Kirjojen pläräystä jo vuodesta 1969 Kuva

If it can be fixed fast, it's a bug; if it will require some more work, it's a feature Kuva

Parhaillaan luen...
Kirjastoni

Avatar
suometar
In vain have I struggled
Viestit: 114
Liittynyt: 18.09.11 17:45
Paikkakunta: Turku

Re: Miten otan yhteyttä Ylläpitoon?

#3 Viesti Kirjoittaja suometar » 18.09.11 17:47

Kiitos. Löytyihän tosiaan sieltä linkistä ylläpidon sähköpostiosoite, kun opetteli ensin lukemaan. :oops:
A large income is the best recipe for happiness I ever heard of. - Jane Austen

Avatar
Dei
You are too generous to trifle with me.
Viestit: 915
Liittynyt: 01.06.06 19:20
Paikkakunta: Jiipää

Re: Miten otan yhteyttä Ylläpitoon?

#4 Viesti Kirjoittaja Dei » 18.09.11 19:11

Don't worry. Mä tiedän yhen toisenkin hätäsen, joka ei ollu löytävinään sitä :oops: :-
Heini -78 nimenvaihdoksen kokenut prauruff
Dein luetut 2013

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmatilanteet ja ehdotukset”