Ehdotus: haastehistoria talteen?

Ongelmia? Palautetta? Ehdotuksia? Kysymyksiä foorumista? **Osion avoin käyttö suljettu toistaiseksi spämmin vuoksi. Osiota pystyy edelleen lukemaan kirjautumatta**
Vastaa Viestiin
Viesti
Julkaisija
Avatar
Tuija
You are too generous to trifle with me.
Viestit: 551
Liittynyt: 25.07.06 15:43
Paikkakunta: Espoo

Ehdotus: haastehistoria talteen?

#1 Viesti Kirjoittaja Tuija » 28.02.08 7:15

Ajatus: voisiko siihen genrehaasteiden säännöt -ketjuun laittaa yhden viestin, jossa on lista jo meillä olleista haasteista. Nyt kun niitä on ollut jo neljä (?) en minä ainakaan enää heti ensi ajattelemalla muista, mitä on ollut jo, ja uudethan eivät tiedä laisinkaan. Eihän meiltä hyvät ideat lopu, mutta jos vaikka haluaa vähän muistia virkistää, ettei liippaa liian läheltä ;)
Tuija
We none of us expect to be in smooth water all our days. (Mrs Croft, Persuasion)

Avatar
Annamari
Moderaattori
Viestit: 3732
Liittynyt: 17.05.06 12:21
Paikkakunta: Jkl
Viesti:

#2 Viesti Kirjoittaja Annamari » 28.02.08 8:51

Hyvä idea, laitetaan ihmeessä :D Taidan lisätä sen ekaan viestiin. Tai Talvikki lisää jos ehtii ensin, kun en juuri tällä minuutilla vielä ehdi.
"I hope I never ridicule what is wise or good." -Elizabeth, P&P
LibraryThing

Loitsu
I can admire you much better as I sit by the fire
Viestit: 67
Liittynyt: 11.12.07 11:24

#3 Viesti Kirjoittaja Loitsu » 28.02.08 16:39

Mikä se genrehaaste onkaan? :?
Kammoan täydellisyytta.
Luojan kiitos se vaara ei minua uhkaa.

- Eeva Kilpi

Talvikki
Moderaattori
Viestit: 4468
Liittynyt: 16.05.06 12:43
Paikkakunta: Vantaa

#4 Viesti Kirjoittaja Talvikki » 28.02.08 16:45

Kirjojen pläräystä jo vuodesta 1969 Kuva

If it can be fixed fast, it's a bug; if it will require some more work, it's a feature Kuva

Parhaillaan luen...
Kirjastoni

Talvikki
Moderaattori
Viestit: 4468
Liittynyt: 16.05.06 12:43
Paikkakunta: Vantaa

#5 Viesti Kirjoittaja Talvikki » 28.02.08 16:51

Annamari kirjoitti:Hyvä idea, laitetaan ihmeessä :D Taidan lisätä sen ekaan viestiin. Tai Talvikki lisää jos ehtii ensin, kun en juuri tällä minuutilla vielä ehdi.
Annamari ehtikin ne jo lisätä :D Minä vielä muokkasin niihin linkitkin niin löytyy ko. haastekin helposti jos haluaa niitä tarkastella.
Kirjojen pläräystä jo vuodesta 1969 Kuva

If it can be fixed fast, it's a bug; if it will require some more work, it's a feature Kuva

Parhaillaan luen...
Kirjastoni

Avatar
Annamari
Moderaattori
Viestit: 3732
Liittynyt: 17.05.06 12:21
Paikkakunta: Jkl
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Annamari » 28.02.08 17:43

Talvikki kirjoitti:
Annamari kirjoitti:Hyvä idea, laitetaan ihmeessä :D Taidan lisätä sen ekaan viestiin. Tai Talvikki lisää jos ehtii ensin, kun en juuri tällä minuutilla vielä ehdi.
Annamari ehtikin ne jo lisätä :D Minä vielä muokkasin niihin linkitkin niin löytyy ko. haastekin helposti jos haluaa niitä tarkastella.
Onneksi sulle tulee aina tällaiset jutut mieleen :D

Ja Tuijalle myös!
"I hope I never ridicule what is wise or good." -Elizabeth, P&P
LibraryThing

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmatilanteet ja ehdotukset”