Kirjautumisongelmia

Ongelmia? Palautetta? Ehdotuksia? Kysymyksiä foorumista? **Osion avoin käyttö suljettu toistaiseksi spämmin vuoksi. Osiota pystyy edelleen lukemaan kirjautumatta**
Vastaa Viestiin
Viesti
Julkaisija
Avatar
Kuu
It is settled...that we are to be the happiest couple in the world!
Viestit: 1015
Liittynyt: 30.07.06 22:30
Paikkakunta: Helsinki

Kirjautumisongelmia

#1 Viesti Kirjoittaja Kuu » 01.11.09 23:18

Mulla on (ainakin) tämän viikon aikana ollut sellainen ongelma, että kun olen kirjautunut sisään ja päässyt päävalikkoon, ehkä jopa lukenut yhden keskustelun uusia viestejä, päädyn yhtäkkiä ulos ja joudun kirjautumaan uudelleen sisään. Kirjautuneiden käyttäjien listassa nickini kyllä näkyy, mutta en pääse lukemaan viestejä ennen kuin kirjaudun uudelleen sisään. Ei mikään maailman suurin ongelma, mutta mietinpä vain että onko tämä jokin pulma foorumisoftassa vai omalla koneella. Toisen kirjautumisen jälkeen kaikki on ihan normaalisti.

Muilla keskustelupalstoilla ongelmaa ei ole ollut. Muistan, että joskus hamassa menneisyydessä jollain palstalla (en muista enää yhtään millä) oli hetken aikaa sama ongelma, mutta pian ongelma korjaantui ilman omia toimenpiteitä. Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?

Käyn palstalla selaimella Safari, Versio 4.0.3 (6531.9)
Katri

Talvikki
Moderaattori
Viestit: 4468
Liittynyt: 16.05.06 12:43
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirjautumisongelmia

#2 Viesti Kirjoittaja Talvikki » 02.11.09 0:09

Hmmm :?
Mulla on silloin tällöin ollut siellä täällä samoja ongelmia, ne tulee ja menee, ainakin tähän asti on ollut näin. Ikinä en itse oo mitään tehnyt asian hyväksi joten...
Mutta olen antanut itseni ymmärtää, että yleisesti suht hyväksi havaittu fiksauskeino on cookiesien tyhjentäminen selaimesta. Sitten selain kiinni ja uudestaan auki, ja kirjautuu sitten uudelleen. Myös välimuistit sun muut voi koettaa tyhjätä. Ootko jo kokeillut?
Jos tämä ei riitä korjaamaan ongelmaa, niin sitten kaivellaan asiaa syvemmälti. Ja ilmoittautukaa ihmeessä jos jollain muullakin on meillä tätä samaa ongelmaa, niin näkisi vähän että onko forkassa jotain häikkää vaiko yksittäisessä koneessa O:)
Kirjojen pläräystä jo vuodesta 1969 Kuva

If it can be fixed fast, it's a bug; if it will require some more work, it's a feature Kuva

Parhaillaan luen...
Kirjastoni

Avatar
Annamari
Moderaattori
Viestit: 3732
Liittynyt: 17.05.06 12:21
Paikkakunta: Jkl
Viesti:

Re: Kirjautumisongelmia

#3 Viesti Kirjoittaja Annamari » 02.11.09 8:51

Mulla ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa. Kuulostaisi minustakin äkkiseltään cookie (eväste) -jutulta, kone ei enää jostain syystä tunnistakaan sivuston evästettä. Siinä tapauksessa vika olisi omassa koneessa, se tulkitsee evästeasetuksia liian tiukasti?

Mutta tosiaan, onko muilla havaintoja? Kertokaa myös jos ongelmia ei ole ollut, jotta saadaan kuvaa siitä miten yleistä tällainen on.
"I hope I never ridicule what is wise or good." -Elizabeth, P&P
LibraryThing

Mantic
Obstinate, headstrong girl!
Viestit: 356
Liittynyt: 01.03.07 13:42

Re: Kirjautumisongelmia

#4 Viesti Kirjoittaja Mantic » 02.11.09 10:57

Täällä pysyy ainakin hyvin kirjautuneena.
-Heli

Avatar
Joksu
In vain have I struggled
Viestit: 142
Liittynyt: 06.08.07 13:14
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kirjautumisongelmia

#5 Viesti Kirjoittaja Joksu » 02.11.09 14:01

Ei ongelmia täälläkään (Firefox 2.xxx tai 3.xxx käytössä).
*Joksu*

"For what do we live, but to make sport for our neighbors, and laugh at them in our turn?"

Avatar
Kuu
It is settled...that we are to be the happiest couple in the world!
Viestit: 1015
Liittynyt: 30.07.06 22:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirjautumisongelmia

#6 Viesti Kirjoittaja Kuu » 02.11.09 16:40

Kiitos vastauksista ja vinkeistä, kurkkaan jossain vaiheessa noita cookie-asetuksia. :)
Katri

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmatilanteet ja ehdotukset”